Osoby ubiegające się o miejsce w bursie w nadchodzącym roku szkolnym muszą wydrukować ze strony internetowej:
- Wniosek o przyjęcie do bursy wraz z załącznikami
Wypełnione dokumenty wraz z 1 zdjęciem legitymacyjnym wysłać pocztą na adres:
Bursa Szkolna Nr 12, ul. Podgórna 9/11, 93-278 Łódź lub przywieźć osobiście.
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego miejsca w bursie prosimy o niezwłoczną informację telefoniczną.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem:
42 643 29 30 wew. 11- sekretariat, 42 640 04 77 – dyrektor bursy.
Przy przyjęciu do bursy wychowanek powinien posiadać:
- zaświadczenie o przyjęciu lub uczęszczaniu do szkoły
- około 450 zł na wniesienie pierwszych opłat (zakwaterowanie, wyżywienie)
- wyprawkę: klapki pod prysznic, kubek, talerzyk, sztućce, worki na śmieci, przybory toaletowe, odzież i bieliznę osobistą w niezbędnych ilościach, książki i przybory szkolne.