Deklaracja Dostępności
Bursa Szkolna Nr 12
w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bs12lodz.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: 05 czerwca 2019.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 18 lutego 2020.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre pliki do pobrania są niedostępne cyfrowo.
- Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 22 kwietnia 2020.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Katarzyna Łączek - Stuleblak
- e-mail - kontakt@bs12.elodz.edu.pl,
- telefon - 42 643 29 30.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych
Dostępność architektoniczna
Wjazd na teren bursy ogrodzony - brama wjazdowa zamykana - otwarcie bramy domofon po lewej stronie przy furtce.
Nawierzchnia wokół budynków częściowo nierówna.
Parking na terenie bursy - wyznaczone miejsce dla osób z niepełnosprawnością.
Na terenie bursy znajdują się dwa budynki mieszkalne - wejścia do budynków zamykane.
Budynek pierwszy przy bramie wjazdowej - domofon do drzwi po lewej stronie na ścianie. Po wejściu, po lewej - portiernia.
Budynek drugi od bramy wjazdowej - domofon po prawej stronie na ścianie. Po wejściu, po prawo - portiernia.
Przy wejściu do budynków brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
Wejścia główne do budynków, schody - 5 stopni.
Budynki 6 kondygnacyjne bez wind i platform.
Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu i on-line.
Do budynku można wejść z psem asystującym, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, oraz okazaniu certyfikatu i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Za szkody poczynione przez psa, odpowiada właściciel.
W przypadku zgłoszenia się osoby ze szczególną potrzebą (osoba z niepełnosprawnością ruchową, osoba niewidoma lub słabowidząca, osoba głuchoniema lub z inną potrzebą), portier informuje dyżurnego wychowawcę lub wyznaczonego pracownika placówki. Wychowawca lub wyznaczony pracownik rozpoznaje trudność w dostępności i dopasowuje określone działania. Miejscem do udzielenia informacji dla osób ze szczególnymi potrzebami jest Budynek II (drugi od bramy wjazdowej).